کیف پول چرم مردانه موجب مرگ زنی در سوییس شد

مدل ابتکاری دانگو، چاقوهای کیف پول چرم مردانه ارتش سوئیس برای مردان ماجراجو در فضای باز است. کارت ها را بین صفحات آلومینیومی و پول نقد زیر یک نوار سیلیکونی انعطاف پذیر نگه می دارد.

اما جالب‌ترین ویژگی، ابزار فولاد ضد زنگ با بیش از 14 ویژگی است دارای لبه دندانه‌دار و تیز، کشنده پاراکورد، درایور شش گوش، پایه گوشی هوشمند، خط‌کش و موارد دیگر. این چند ابزار همچنین قابل جابجایی است تا آن را TSA برای سفر ایمن کند.

این دولایه چرم بافت دار تام فورد یکی از زیباترین کیف پول هایی است که ممکن است از حمل آن لذت ببرید. این در ایتالیا از چرم تمام دانه با دوخت های تقویت شده ساخته شده است.

بنابراین ساختار خود را برای سال های آینده حفظ خواهد کرد. داخل کیف دارای شش جای کارت، سه عدد در هر طرف و یک جیب برای قبض یا قبض است. این یک گزینه ساده برای مردی است که نیازی به حمل پول نقد یا کارت های فراوان ندارد.

فریب خوردن و خرج کردن سه رقمی برای یک کیف پول آسان است، اما برخی از گزینه های عالی با قیمت بودجه وجود دارد. کیف پول هنک هرشل یک کیف پول همه کاره است که باید برای هر کسی که در حال حرکت است جذاب باشد.

دارای چندین اسلات کارت، یک پنجره شناسه، محفظه صورتحساب و یک لایه مسدودکننده RFID است ویژگی که از جیب بری الکترونیکی جلوگیری می کند این انتخاب در 11 طرح موجود است که یافتن یک تطابق استایل خوب را آسان می کند.

اکثر کلیپ های پول یک چیز مشترک دارند: عدم راحتی شگفت انگیز. بله، آنها ساده هستند، اما همین سادگی، مدیریت پول نقد و کارت هایی را که نگه می دارند دشوار می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.