فروش لوازم یدکی خودرو پراید 131 در مالزی ممنوع می باشد

البته وقتی ماشین دارید، می خواهید ماشین در وضعیت خوبی باقی بماند. تلاش برای حفظ عملکرد خودرو را می توان با تعمیر و نگهداری روتین سرویس انجام داد و چندین قطعه یدکی خودرو باید به طور منظم تعویض شوند.

تعمیر و نگهداری معمولی بسیار توصیه می شود زیرا می تواند از آسیب های مختلف لوازم یدکی خودرو پراید 131 جلوگیری کند. اگر به درستی نگهداری شود، خودرو می تواند بادوام باشد و در شرایط جاده ای مختلف از آن استفاده شود.

در حال حاضر، در صنعت خودروسازی چین، مشکل اصلی ساخت قطعات و تجهیزات داخلی است. اکثر صنایع داخلی هنوز هم تولید گام به گام قطعات را اتخاذ می کنند و هر سازنده قطعات مورد نیاز را با توجه به مقیاس و نیازهای تولید شرکت خود سفارشی می کند.

این وضعیت به راحتی باعث ناپایدار شدن کیفیت قطعات و مشکلات جدی بازرسی کیفیت ناموفق می شود.

بر اساس وضعیت فوق، ما توسعه با کیفیت بالا، بهینه سازی کیفیت قطعات، و ساخت مجدد صنعت ساخت قطعات خودرو با پشتیبانی از مدل یادگیری ماشین را مطالعه می کنیم.

ابتدا، بر اساس تجزیه و تحلیل نحوه تهیه و تولید قطعات خودرو، این مقاله به طور خلاصه مشکلات اساسی در فرآیند تولید قطعات خودرو در چین را شرح می‌دهد.

فناوری یادگیری ماشین برای شمارش تغییرات داده‌های کیفیت در تولید استفاده می‌شود و استاندارد کیفیت در مدل یادگیری منعکس می‌شود.

الگوریتم یادگیری ماشین برای تشخیص و تجزیه و تحلیل عیوب قطعات و تجهیزات خودرو استفاده می شود تا تولید با کیفیت بالا به تولید با کیفیت بالا تبدیل شود.

الگوریتم استخراج ویژگی طرح ریزی برای تجزیه و تحلیل کمی وضعیت کیفیت پایین قطعات خودرو استفاده می شود. در نهایت، از فناوری پرینت سه بعدی برای حل مشکل ساخت قطعات با نیازهای با دقت بالا استفاده می شود.

مواد بعدی دوباره برای دستیابی به هدف برنامه ریزی ساخت مجدد پردازش می شوند. نتایج نشان می‌دهد که تبدیل قطعه‌سازی به کیفیت بالا می‌تواند توسعه اقتصادی صنعت خودرو را بهبود بخشد و نیازهای جامعه مدرن را برآورده کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.