روغن زن پنوماتیک فستو برای رشد مو بسیار موثر است

روان کننده مه روغن رایج ترین نوع روان کننده خطوط هوایی است. روان کننده مه روغن، قطرات روغن را مستقیماً به جریان هوا اضافه می کند. این اجازه می دهد تا قطرات نسبتاً بزرگ از پایین دست عبور کنند.

این نوع روان کننده زمانی مفید است که تجهیزات به روغن زن پنوماتیک فستو بیشتری نیاز دارند، مانند تجهیزاتی که کندتر حرکت می کنند، نیاز به حرکت روغن در فاصله نسبتاً کوتاه دارند، یا دارای سوراخ بزرگ هستند.

در یک میکرو مه‌پاش، قطرات روغن در مخزن اتمیزه می‌شوند و بالای قطرات روغن می‌نشینند. این غبار روغن به جریان هوا می رود و به سمت پایین حرکت می کند.

این نوع روان کننده برای تجهیزات پیچیده تر، مانند تجهیزات دارای سوپاپ، منیفولد یا هوایی که به دلیل ذرات کوچکتر و سبکتر مسافت بیشتری را طی می کند، ایده آل است.

اینکه ابزاری به روغن ابزار پنوماتیک نیاز دارد یا نه، به ابزار و مکانیزم محرک آن بستگی دارد. ابزاری که با هوا هدایت نمی شود به روغن ابزار پنوماتیک نیاز ندارد.

با این حال، یک استثنا وجود دارد; برخی از ابزارهای پنوماتیک، مانند تفنگ‌های میخ‌کوبی بدون روغن که در کارهای تکمیلی چوب استفاده می‌شوند، بدون روغن ساخته می‌شوند.

بهترین راه برای تعیین اینکه آیا ابزار نیاز به روغن دارد یا خیر این است که به دفترچه راهنمای مالک مراجعه کنید و بررسی کنید که آیا ابزار شما بدون روغن است یا خیر.

روغن ابزار هوا در دستگاه هایی مانند آسیاب های محوری، آچار ضربه ای، پیچ گوشتی های بادی، میخ های بادی، دمنده های بادی، سیلندرهای هوا، آسیاب های زاویه ای، سنباده های بادی و تفنگ های پرچ پنوماتیک قابل استفاده است.

میعان به دلیل دمای بیرون یا هوای فشرده است که به سرعت گرم و سرد می شود. بسیار مهم است که روغنی را انتخاب کنید که بتواند تراکم را تحمل کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.