استفاده از پارچه مبلی نخی در مالزی ممنوع می باشد

این یکی دیگر از بهترین پارچه مبلی نخی مصنوعی است و شامل پشم های مختلف است. پارچه ساخته شده با نخ اکریلیک بهترین راه برای تعریف پارچه اکریلیک است.

اکریلیک یک پارچه مصنوعی است که از دنیای طبیعی مشتق نشده است. در عوض، آکریلونیتریل، یک پلیمر مصنوعی، برای ایجاد پارچه اکریلیک مصنوعی استفاده می شود.

در حالی که لباس های تولید شده از اکریلیک بسیار ارزان هستند، پشم از منابع طبیعی بسیار گران است. با این حال، ژاکت های اکریلیک مانند ژاکت های پشمی عایق نیستند.

آنها را برای هوای بسیار سرد نامناسب می کند. شما رنگ های زنده زیادی خواهید داشت که مبل شما را جذاب و طراحی می کند!

این یک پارچه بسیار نرم و تمیز کردن آن بسیار ساده است. شما به راحتی می توانید تعمیر و نگهداری را به درستی انجام دهید. این نوع پارچه نیز خیلی سریع خشک می شود.

انواع مختلفی از رنگ ها در بازار موجود است و شما می توانید هر نوع رنگی را که نیاز دارید انتخاب کنید. همچنین می تواند شامل قرص های بیش از حد باشد.

اگر این نوع فیبر مستقیماً گرم شود، ممکن است ذوب شود. برای افرادی که مشکلات آلرژی دارند، بهتر است از آنها اجتناب کنند. همچنین مقاوم نیست و به راحتی جذب می شود.

پارچه های مبل مختلفی موجود است و در درون آن جوت همیشه بهترین گزینه است. این پارچه بسیار قدیمی است و این پارچه بیشتر دوام می آورد.

جوت از نظر طبیعت بسیار خالص و ماندگار است. برای اینکه روکش مبل جوت خود را همیشه به بهترین شکل بسازید، به نگهداری زیادی نیاز ندارید.

Just نرم و مستعد چین و چروک است. اگر آن را به درستی نگهداری نکنید، می تواند خشن و سخت باشد. وقتی به نور خورشید می رسد زرد می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.