صادرات گوشت شترمرغ امروز به کره ماه با موفقیت انجام شد

این یک گوشت شترمرغ امروز لطیف نسبتاً نقرسی است که در استیک کبابی شده، کمی یاد استیک کناری است. خواص چشایی، اما همچنین ویژگی های غذایی، زیرا شترمرغ گوشتی بدون چربی است.

که سطح کلسترول آن کمتر از مرغ است! ویژگی‌هایی که می‌توانست به این پرنده که هنوز در فهرست نام‌گذاری وزارت کشاورزی به‌عنوان حیوان وحشی طبقه‌بندی می‌شود، اجازه دهد تا جایگاه خود را در پرورش فرانسوی پیدا کند.

اینطور نیست. ده سال پس از اولین آزمایش‌ها، شترمرغ هنوز بلند نمی‌شود، هنوز زمان ماجراجویی و پیشگامی است، با 38 مزرعه در پیرنه میانه و حدود پنجاه مزرعه در جنوب بزرگ.

حتی بحران های غذایی از گاو دیوانه گرفته تا مرغ دیوکسین محصول را تقویت نکرده است. توضیح ساده است: شترمرغ با قیمت متوسط ​​150 فرانک در هر کیلو همچنان یک محصول رده بالا است.

«با این قیمت، گوشتی است که حاشیه‌ای باقی می‌ماند. این غذا را در محیطی نامتعارف یا در جشن های پایان سال مانند آهو، آهو یا گاومیش کوهان دار می خورند.

مشکل حفظ مشتریانی است که به ندرت فراتر از کنجکاوی ساده است. تیری باکو، تکنسین اتاق کشاورزی Gers توضیح می دهد که در پانل های ما، مصرف کنندگان نمره عالی می دهند، اما به ندرت برمی گردند.

آندره لوزر، که در سال 1995 این ماجراجویی را آغاز کرد، اذعان دارد که کارهای زیادی برای توسعه این بازار باقی مانده است.

این اوست که با همکار لندز، برنارد کرابوس، با اعلام اعلام شده یک کشتارگاه شترمرغ در CastelnauMagnoac، در حال رونق بخشی به این بخش است. برای اولین بار در منطقه

تا آن زمان، کشتار دغدغه اصلی پرورش‌دهندگان بود: «ما موفق شدیم از کشتارگاه‌های منطقه معافیت‌های کمی بگیریم، اما نسبتاً پیچیده بود».

این پروژه که باید در ماه‌های آینده روشن شود، امسال برای پنج نفر و در سال 1380 سه شغل دیگر ایجاد می‌کند. مشکل ذبح و همچنین بازاریابی. در سال های اخیر، پرورش دهندگان شاید در همه جهات در مورد خروجی ها رفته اند.

رستوران ها، قصابی ها، غذاخوری ها، سوپرمارکت ها و حتی فست فودهای زنجیره ای. ما هنوز همبرگر شترمرغ را در فرانسه اختراع نکرده‌ایم، اما زنجیره‌ی Buffalo-grill قبلاً شترمرغ را در منوی خود قرار داده است.

تنها مشکل این است که 90 درصد از پاهای شترمرغ که در فرانسه به بازار عرضه می شود، گوشت وارداتی است که عمدتاً از اسرائیل وارد می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.