شیلنگ آب برزنتی مهریه عجیب زنی در آلمان

آیا در تابستان حیاط خود را با دست آبیاری می کنید؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا راه بهتری برای لذت بردن از یک حیاط زیبا و سرسبز بدون گذراندن ساعات طولانی کار در گرمای طوفان تابستان وجود دارد؟

در حالی که یک سیستم آبیاری باغ گل ممکن است سرمایه گذاری بزرگی به نظر برسد، شیلنگ آب برزنتی خیساندن به شما امکان می دهد با کسری از هزینه به بسیاری از مزایای مشابه دست پیدا کنید.

استفاده از شلنگ خیساندن در اطراف حیاط باعث صرفه جویی در مصرف آب، زمان و حتی پول شما می شود. همه چیزهایی را که باید در مورد شیلنگ های خیساندن بدانید بیاموزید.

چیستی آنها، نحوه نصب آنها، نحوه قرار دادن آنها در گیاهان خاص و تمام مزایایی که ارائه می دهند. شلنگ خیساندن دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد – شلنگی که اطراف آن را خیس می کند.

بر خلاف شیلنگ های سنتی، شیلنگ های خیساندن متخلخل هستند، بنابراین آب می تواند به آرامی در تمام طول شیلنگ به بیرون نفوذ کند. کارایی آنها غیرقابل انکار است، زیرا آنها رطوبت را مستقیماً به پایه گیاه می رسانند، بدون اینکه یک قطره آب در این فرآیند هدر دهند.

آبیاری منظم می تواند منجر به تبخیر یا جاری شدن آب قبل از رسیدن به ریشه های تشنه گیاه شود. برخی از مطالعات نشان داده‌اند که یک شلنگ خیساندن می‌تواند بین 30 تا 50 درصد آب کمتری مصرف کند!

اگر به باغ گل‌های بزرگ‌تر یا محوطه‌سازی‌شده آبیاری می‌کنید، ممکن است به بیش از یک شلنگ خیساندن نیاز داشته باشید. به خاطر داشته باشید که در حالی که می توانید چندین شیلنگ را وصل کنید.

نزدیکترین شیلنگ به منبع آب بیشترین میزان آب را تولید می کند. انتهای چندین شیلنگ آب بسیار کمتری دریافت می‌کند و در نتیجه توزیع آب ناهموار می‌شود که می‌تواند بر میزان رشد گیاهان در آن مناطق تأثیر بگذارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.