زنی با پارچه رومبلی مخمل توانست بزرگترین روتختی را بدوزد

مبل ها برای استفاده روزمره نیاز به پارچه رومبلی مخمل بادوام دارند. پنبه و کتان برنده هستند اما مواظب بافت های گشاد باشید – آنها می توانند گیر کنند.

همچنین فوق‌العاده: میکروفیبر مصنوعی، که می‌تواند بیشتر پارچه‌ها را تقلید کند و در برابر لکه مقاوم است. کاتلین هادی، مدیر منسوجات، کاغذ و پلاستیک مؤسسه تحقیقاتی GH می‌گوید.

پنبه و کتانی را می‌توان برای مقاومت در برابر لکه درمان کرد، اما حتی در این صورت هم تمیز کردن آن‌ها به آسانی و یا بادوام نیست. ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی معمولا در عرض یک سال قرص می‌شوند. پشم و چرم زیبا و محکم اما گران هستند.

ابریشم براق اما شکننده است. پارچه‌هایی با طرح‌های بافته شده بهتر از پارچه‌هایی با طرح‌های چاپی پوشیده می‌شوند.

از فروشگاه یک تکه پارچه بزرگتر از نمونه معمولی بخواهید. آن را در جایی قرار دهید که مبل قرار می گیرد. آن را در نور طبیعی و مصنوعی مشاهده کنید و ببینید بعد از چند روز هنوز چقدر آن را دوست دارید.

برندهای مبلمان آنلاین مستقیم به مصرف کننده در حال تغییر روش خرید مبلمان هستند. روزهایی که ساعت‌ها وقت صرف رانندگی در اطراف می‌کردید، ورود فیزیکی به هر فروشگاه مبلمان و چانه‌زنی با یک فروشنده برای دستیابی به بهترین قیمت در یک صندلی‌لنج، گذشته است.

اکنون می توانید کل خانه یا آپارتمان خود را تنها با چند کلیک بسازید. و از آنجایی که این برندهای مبلمان آنلاین در حال حذف واسطه های مخوف فروشگاه خرده فروشی هستند، می توانید همه آن را با کمتر از هزینه ای که معمولاً حضوری خرج می کنید، تهیه کنید.

اما آیا این مبلمان آنلاین با مبلمان خریداری شده در فروشگاه که می شناسید و دوست دارید قابل مقایسه است؟ این چیزی است که ما می خواستیم کشف کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.