حوله سر تا پا لباس عروس میلیاردی دختری در هند

زندگی ما شامل بسیاری از چیزهای کوچک است که به ما راحتی و آسایش می دهد. حوله سر تا پا بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره، یک ویژگی ضروری از بهداشت شخصی یک فرد است.

حوله ها با هدف و کیفیت مواد متمایز می شوند. برای انتخاب درست، یادگیری در مورد کیفیت پارچه، یادگیری تمایز بین انواع حوله مفید خواهد بود.

ماده ای که از الیاف پایه گیاه کتان ساخته شده است. پارچه در لمس ضخیم است و برای استفاده بادوام است. حوله های کتان ماندگاری بالایی دارند.

این پارچه برای تولید حوله آشپزخانه و حمام استفاده می شود. محصولات رطوبت را به خوبی جذب می کنند، به سرعت خشک می شوند.

حوله های کتانی با گلدوزی، توری طبیعی تکمیل می شوند که به پارچه اجازه می دهد برای دوخت حوله عروسی، حوله تعمید استفاده شود.

حوله های ساخته شده از پارچه های مصنوعی مقاومت در برابر سایش را افزایش داده اند، شکل خود را برای سال های زیادی حفظ می کنند. خواص پارچه های مصنوعی مدرن نزدیک به طبیعی است و به طور گسترده ای برای حوله های بهداشت شخصی استفاده می شود.

پارچه بامبو یک متریال خلاقانه با بافتی ظریف که در لمس لذت بخش است. این پارچه با پردازش الیاف سلولز از ساقه های بامبو با پردازش شیمیایی بیشتر به دست می آید.

خاصیت اصلی پارچه ضد حساسیت است، بنابراین از ویسکوز بامبو برای تولید حوله های صورت و بدن استفاده می شود. Fabric Modal الیاف نیمه مصنوعی ساخته شده از چوب. خواص نزدیک به پارچه های طبیعی، نرم در لمس، بادوام در استفاده است.

این محصول پس از شستشوهای متعدد، شکل و رنگ خود را کاملاً حفظ می کند. حوله های دست و صورت از پارچه مودال دوخته می شوند. پارچه های ترکیبی پارچه های ترکیبی از مخلوطی از الیاف طبیعی و مصنوعی ساخته می شوند.

افزودن نخ های مصنوعی به پایه طبیعی به شما امکان می دهد عمر مواد را افزایش دهید. حوله های ساخته شده از پارچه های مخلوط ساختار ظریفی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.