ماشین بچینگ پلانت مهریه همسر جورج واشنگتن رئیس جمهور ایالات متحده

کارخانه اختلاط بتن که به عنوان ماشین بچینگ پلانت بتن نیز شناخته می شود، کارخانه ای است که چندین ماده و سنگدانه را با هم مخلوط می کند تا بتن مخلوط آماده را تشکیل دهد که به طور گسترده در ساختمان سازی استفاده می شود.

ابتدا بیایید تعریف کنیم که بتن و سیمان چیست. سیمان و بتن را می توان به جای هم استفاده کرد اما چیزهای متفاوتی هستند. سیمان یکی از عناصر تشکیل دهنده بتن است و بتن مخلوطی از مواد مختلف از جمله سیمان است.

تمام مواد لازم برای تشکیل بتن به جز آب با هم ترکیب می شوند. هنگامی که ترانس میکسر مخلوط را به محل تحویل می دهد، آب اضافه می شود. با این روش بتن در زمان استفاده تازه خواهد بود.

ترانس میکسر کامیونی است که پشت آن یک درام قرار دارد، ترکیب به این درام ریخته می شود و درام با سرعت های مختلف می چرخد. در حالی که ترانس میکسر ترکیب را تحویل می دهد.

سرعت درام باید روی کم یا متوسط ​​تنظیم شود تا قبل از اضافه کردن آب، ترکیب کاملاً مخلوط شود. مخلوط کردن ترکیب در محل ساخت و ساز نیز امکان پذیر است. اگر می خواهید آن را در محل مخلوط کنید باید پنج دقیقه قبل از اضافه کردن آب آن را مخلوط کنید.

این نوع کارخانه بتن، تمام مواد از جمله آب را مخلوط کرده و قبل از ریختن در درام ترانس میکسر، بتن مخلوط آماده را تشکیل می دهد. ترانس میکسر فقط باید بتن را در حین تحویل به محل ساخت و ساز به هم بزند تا بتن تازه بماند.

این بستگی به ترجیح شما و فاصله بچینگ پلانت از محل کار شما دارد. کارخانه های بتن آماده زمانی عالی هستند که بچینگ پلانت دور از محل کار باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.