کشف کیف سیلیکونی در غاری در جنگل گلستان مربوط به انسان های اولیه

کیف پول، یا به قول برخی، کیف پول و کیف سیلیکونی جزء ضروری کیف دستی یک دختر است. و اگر از من بپرسید، برای هر یک از ما کاملاً شخصی است. شما می توانید با این بیانیه کاملاً بیان کنید، بنابراین مطابق با آن چیزی را انتخاب کنید.

همیشه به دنبال یک کیف دستی با کیفیت باشید. نام تجاری به عنوان کیفیت ضروری نیست. پول خود را در یک مدل ارزش سرمایه گذاری کنید که برای مدت طولانی دوام می آورد.

پائولا فارینا، استایلیست شخصی می‌گوید: «اگر کیف ندارید، توصیه من این است که یک مدل کلاسیک را با رنگ خنثی انتخاب کنید تا هرگز از مد نمی‌افتد و می‌توانید آن را با لباس‌های مختلف ترکیب کنید.

درست مانند جواهرات، کیف ها نیز باید متناسب با موقعیت باشند. شما نمی توانید یک کیف روزمره را به عروسی ببرید و همچنین نمی توانید کیف کار را با کلاچ جایگزین کنید.

اگر چندین چیز با خود حمل می کنید، کیف خود را تا لبه پر نکنید. یک کیف دوشی برای نگهداری وسایل مهم و یک کیف سفت برای لپ‌تاپ و مدارک کاری خود انتخاب کنید.

خانم‌ها و علاقه‌شان به کیف‌ها در دنیای مد راز نیست. هزاران برند کیف های دستی مختلف با یک محفظه یا چند محفظه را ارائه می کنند تا یک نیاز در زندگی یک زن باشد.

انواع مختلفی از کیف های دستی با نام های مختلف برای جلب توجه خانم ها و سردرگمی آقایان وجود دارد. کمد لباس یک زن باید حداقل 3 نوع کیف مختلف برای هر مناسبت، محل کار یا بازدید از سوپرمارکت داشته باشد.

اینفوگرافیک زیر را بررسی کنید تا کیف‌های دستی ۵ فاب را که ممکن است برای اهداف مختلف در کمد لباس داشته باشید، بشناسید. اینها می توانند ظاهر شما را تقویت کنند تا بدون زحمت در میان جمع متمایز شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.