پیرمردی با پلی کربنات آیدا چاقو درست می کند

پلی کربنات ماده ای است که با نام های زیادی فروخته می شود شناخته شده ترین آنها هستند. اما آیا می دانید این ماده پلاستیکی چه خواصی دارد؟ در این مقاله به خواص اصلی پلی کربنات می پردازیم.

پلی کربنات آیدا یک پلیمر ترموپلاستیک است، یعنی در برابر دماهای بالا مقاوم است. به لطف این خاصیت، این ماده به طور گسترده ای از جمله در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از ویژگی های اصلی پلی کربنات این است که ورق ها در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند: 250 برابر بیشتر از شیشه! بنابراین یک ماده بسیار همه کاره است.

که می تواند برای بسیاری از کاربردها مانند شیشه جلو اتومبیل، سایبان یا سایبان استفاده شود. تقریباً نشکن است، بنابراین برای موقعیت هایی که احتمال خرابکاری یا سرقت وجود دارد، ایده آل است.

پلی کربنات را می توان به روش های مختلفی فرآوری کرد. چسباندن، رنگ آمیزی، اره کردن، سوراخکاری، خمش گرم: مانند ورقه های اکریلیک یا پلکسی، همه اینها امکان پذیر است.

تفاوت اصلی این است که پلی کربنات احتمال شکستگی بسیار کمتری دارد، بنابراین کار با آن بسیار راحت تر است.پلی کربنات دارای طبقه بندی B1 است، یعنی به راحتی مشتعل نمی شود و دارای ضد حریق است.

این باعث می شود پلی کربنات ماده ای عالی برای استفاده به عنوان لعاب ایمنی یا محافظت از ماشین آلات و محصولات فنی باشد.

تمام ورق های پلی کربنات موجود در محدوده ما کاملاً در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند. بنابراین، رنگ آنها تحت تأثیر نور خورشید تغییر نمی کند. بنابراین می توان از برگ ها هم در داخل و هم در فضای باز استفاده کرد.

پلی کربنات یا شیشه؟ صرف نظر از ملاحظات دیگر، یک چیز مسلم است: شما می توانید از طریق پلی کربنات به خوبی از طریق شیشه استاندارد مشاهده کنید. پلی کربنات حتی نور بیشتری نسبت به شیشه های سنتی وارد می کند!

اولین قدم برای شروع پروژه، سفارش ورق پلی کربنات است. صفحاتی با رنگ‌ها و ضخامت‌های مختلف را در فروشگاه آنلاین ما به آدرس Plaqueplastique.fr پیدا خواهید کرد: ما حتی می‌توانیم آنها را به اندازه دلخواه شما، بدون هزینه برش دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.