مردی با فروش کلاه دوچرخه سواری فک دار ثروتمند شد

یک وسیله جانبی ضروری برای همه دوچرخه سواران، کلاه دوچرخه سواری فک دار ایمنی دوچرخه از سر در هنگام سقوط محافظت می کند. این از یک فوم ساخته شده است که وظیفه آن جذب انرژی حاصل از ضربه است.

درست مانند ناحیه مچاله شدن یک وسیله نقلیه. با این حال، مانند دومی، کلاه ایمنی در هنگام برخورد شدید می شکند و پس از آن باید اجباراً تعویض شود.

گاهی اوقات به عنوان “کلاه ایمنی چند اسپورت” از یک پوسته پلاستیکی ضخیم با چگالی بالا با ساختار فوم EPS ساخته شده است. این پوسته محافظت خوبی در برابر اجسام نوک تیز مانند شاخه های تیز دارد و پوشش بیشتری برای پشت و کناره های سر ایجاد می کند.

این ویژگی برای علاقه مندان به آفرود مفید است، زیرا احتمال سقوط به روش های مختلف بیشتر است. از طرف دیگر کلاه های تمام صورت از گوش، گونه ها و فک نیز محافظت می کنند.

کارایی کلاه ایمنی به تناسب مناسب بستگی دارد. مانند یک کمربند ایمنی که به طور نامناسبی بسته شده است، کلاه ایمنی نامناسب در سقوط شدید تقریباً بی فایده خواهد بود.

بنابراین مطمئن شوید که کلاه ایمنی شما اندازه مناسبی دارد. در مورد کلاه ایمنی بچه گانه، در مقابل وسوسه خرید بزرگتر از سر کودک مقاومت کنید به این امید که دوام بیشتری داشته باشد.

کلاه ایمنی خود را مطابق دستورالعمل نصب کنید یا از یک فرد ذیصلاح کمک بگیرید چندین سازمان استانداردهای ایمنی را برای کلاه ایمنی دوچرخه ایجاد کرده اند.

برچسب کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی (CPSC) همان برچسبی است که اغلب می بینید. در واقع، تمام کلاه ایمنی دوچرخه فروخته شده در ایالات متحده باید با استانداردهای CPSC مطابقت داشته باشد.

این مورد در کانادا نیست، اما از آنجایی که بازار کانادایی کلاه ایمنی دوچرخه در مقایسه با بازار آمریکا بسیار کوچک است، استانداردهای CPSC نیز به معیاری برای صدور گواهینامه کلاه ایمنی دوچرخه تبدیل شده است.

برچسب CPSC به شما اطمینان می دهد که کلاه ایمنی به شدت آزمایش شده است و هنگام پوشیدن طبق دستورالعمل های سازنده محافظت عالی را ارائه می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.