مردی با فرش زغال دینام ال 90 به آمریکا سفر کرد

پاییز امسال: یک ژنراتور پشتیبان از جنرال موتورز که می‌توانید از آن به عنوان وانت نیز استفاده کنید. فناوری زیر کاپوت می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد.

ماشین زغال دینام ال 90 هر چند ممکن است بیهوده به نظر برسد، اما این دقیقاً همان چیزی است که یک هیبریدی پیکربندی می شود که اجازه دهد باتری آن در هنگام پارک خودرو از یک پریز برق شارژ شود.

در واقع، می تواند به ایالات متحده اجازه دهد که سالانه 200 میلیون بشکه نفت خارجی را با 40 میلیون تن زغال سنگ ایالات متحده جابجا کند.

سیلورادو هیبریدی جدید Chevy اینطور نیست نیروی الکتریکی را از طریق یک پریز برق 2.4 کیلوواتی AC ارسال می کند که می تواند لوازم آشپزخانه شما را در میانه راه به کار ببرد.

با این حال، در گاراژ خود، منطقی‌تر است که کامیون را به عنوان وسیله‌ای در نظر بگیرید و با وصل کردن آن به دیوار، باتری‌های آن را شارژ کنید.

یک پلاگین هیبریدی باعث صرفه جویی زیادی در مصرف سوخت بیشتر رانندگان می شود، زیرا نیروگاه های بزرگ برق بسیار ارزان تر از نیروگاه های کوچک تولید می کنند.

سیلورادو با بنزین 2 دلاری در هر گالن کار می کند و نیروی الکتریکی را با هزینه نهایی 60 سنت در هر کیلووات ساعت ارائه می دهد. آن را با برق از شبکه مقایسه کنید.

متوسط قیمت مسکونی 8.5 سنت در هر کیلووات ساعت است. قیمت های خارج از پیک، در شرکت های آب و برقی که آنها را ارائه می دهند، بسیار پایین تر است.

شما می توانید کامیون خود را در شب شارژ کنید. شارژ مجدد فرصت طلبانه نقش مهمی ایفا می کند. هنگامی که پلاگین هیبریدی فعال شود، پایانه های شارژ مجدد زیاد می شوند، عمل می کنند و حتی کاملاً شبیه پارکومتر به نظر می رسند.

به هزینه برق باید فرسودگی باتری قابل شارژ را نیز اضافه کرد. ادوارد کیار، مدیر حمل‌ونقل الکتریکی ادیسون کالیفرنیای جنوبی می‌گوید که هزینه سوخت‌گیری در دوشاخه نباید بیش از یک سوم هزینه سوخت‌گیری در پمپ باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.