مردی با ست حوله سیلویا به عروسی همسایه ای رفت

توصیه می شود در صورتی که نمی توانید پارچه های قابل استفاده مجدد را بشویید، حوله های کاغذی یکبار مصرف داشته باشید.

این می تواند به دلیل خرابی ماشین لباسشویی یا خشک کن، قطعی آب، تاخیر در تامین مواد شوینده لباسشویی و سایر شرایط پیش بینی نشده اتفاق بیفتد.

نگهداری ست حوله سیلویا تمیز قابل استفاده مجدد در تاسیسات تولیدی. از نظر حجم، حوله های پارچه ای فضای بیشتری را نسبت به دستمال های کاغذی یکبار مصرف اشغال می کنند.

علاوه بر این، حوله های کاغذی در جعبه ها یا ظروف مخصوص نگهداری می شوند. قرار دادن حوله های پارچه ای قابل استفاده مجدد در آن، به احتمال زیاد، کارساز نخواهد بود. اما هنوز باید مکانی را برای نگهداری حوله های پارچه ای سازماندهی کنید.

، حوله های پارچه ای خطر زیادی برای ورود اجسام خارجی به ظروف ایجاد می کند. از آنجایی که ساختار فیبری دارند. یعنی اگر تصمیم دارید یک رول پارچه وافل بخرید، آن را پاره کنید و دستان خود را با آن پاک کنید.

این عدد جواب نمی دهد. شما باید تمام لبه ها را غلاف کنید تا نخ های باز شده ای وجود نداشته باشد که در نهایت به ظرف ختم شود. شما باید هزینه پردازش لبه ها و آنچه را که برای این کار لازم است.

کنترل یکپارچگی حوله های پارچه ای قابل استفاده مجدد. بررسی، تعمیر یا تعویض به موقع حوله های پارچه ای ضروری است، زیرا هر گونه نقص در پارچه خطر پیدا شدن نخ از حوله در ظرف را افزایش می دهد.

فرآیند جدید نیازمند رویه های جدید است که به نوبه خود نیازمند آموزش کارکنان و کنترل فرآیند در هر مرحله است. لازم است تمام مراحل و معیارهای کار با حوله های پارچه ای قابل استفاده مجدد تجویز شود.

روش جمع آوری، شستشو، خشک کردن، کنترل یکپارچگی، پارامترهایی که در آن حوله باید جایگزین شود، حوله های تمیز کجا و چگونه نگهداری می شوند و غیره.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.