ذرت علوفه ای مازندران را می توان برای درمان سردرد استفاده کرد

ارائه نتایج واریته‌ها برای سری S1 و S2 با توجه به دو سطح عملکرد آزمایشی متوسط ​​و زیاد امکان تجسم رفتار گاه متضاد واریته‌ها را در شرایط رشد کم و بیش محدود می‌سازد.

خلاصه کامل انواع ذرت علوفه ای مازندران آزمایش شده در شبکه پس از ثبت 2022 را مشاهده کنید. دو رقم با توجه به سطح فروش آنها در بازار و به دنبال امتناع نماینده از تهیه بذر مطابق با پروتکل به آزمایش ها اضافه شد.

این تفاوت‌ها در پتانسیل بین کارآزمایی‌ها به‌ویژه ناشی از شرایط متضاد کشاورزی و اقلیمی در سال 2022 است.

مشاوره نتایج شبکه 2022 پس از ثبت نام در Varmaïs به شما امکان می دهد تمام نتایج را در قالب جداول تعاملی و نمایش های گرافیکی برای در نظر گرفتن همزمان معیارهای مختلف و درک بهتر مشاهده کنید. ارزش زراعی ارقام ذرت علوفه ای

نتایج آنها را می توان تحت تأثیر استفاده از تیمار بذری قرار داد که در پروتکل آزمایشی گنجانده نشده است. بنابراین نمی توان آنها را به شدت با عملکرد سایر گونه های آزمایش شده مقایسه کرد. این نتایج در Varmais موجود است.

عملکرد بیش از 10 سال ارقام ذرت علوفه ای نتایج سالانه را تکمیل می کند. این خلاصه‌های چند ساله تخمین‌هایی از میانگین مقادیر ویژگی‌های انتخابی مختلف واریته‌ها را برای همه واریته‌هایی که حداقل برای یک سال بین سال‌های 2011 تا 2021 در آزمایش‌های GEVES/CTPS آزمایش شده‌اند، از پس از ثبت نام و دوره آزمایشی ارائه می‌کنند. شبکه تا پس از تولید -ثبت نام.

به لطف استفاده از مدل‌های آماری برای تخمین میانگین‌های تنظیم‌شده روی سری‌های داده ناقص، این خلاصه‌ها امکان بازیابی عملکرد و ویژگی‌های گونه‌های جدید را در مقایسه با هیبریدهای آزمایش‌شده در سال‌های گذشته فراهم می‌کند.

برای هر گروه اولیه، ارقام ارائه شده توسط شرکت های بذر در شبکه های آزمایشی مختلف ارائه شده و در بازار فرانسه موجود است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.