حوله پالتویی طاووس تبریز را می توان برای درمان بیماری پوستی پوشید

آیا از فواید یا ویژگی های حوله پالتویی طاووس تبریز که برای هر قسمت از بدن استفاده می کنید اطلاع دارید؟ پاسخ قطعا خیر است. بیشتر اوقات، هنگام مراقبت از پوست، به کرم هایی که استفاده می کنیم یا دمای آب اهمیت می دهیم.

در کل با حوله ای که در دست داریم خود را پاک می کنیم و این اولین خطا است. بسیار مهم است که حوله را به اشتراک نگذارید و برای هر قسمت از بدن یک حوله داشته باشید.

شما از همین کرم برای صورت، دست و بقیه بدن استفاده نمی کنید، نه؟ در مورد حوله ها هم همینطور است.

حوله‌های دستی معمولاً حاوی باکتری‌های بیشتری نسبت به سایرین هستند، زیرا ناحیه‌ای از بدن است که بیشتر در معرض محیط است. علاوه بر این، از آنجایی که آنها چندین بار در روز استفاده می شوند، مرطوب می مانند که باعث تشکیل میکروب ها می شود.

خوب فهمیدی اگر صورت خود را با همان حوله پاک کنید، میکروب های موجود روی حوله دستی را روی صورت خود می نشینید. و البته این می تواند منجر به ظاهر شدن جوش شود.

همچنین لازم است از استفاده از حوله بدن برای پاک کردن پوست صورت خودداری شود. اگرچه بعد از دوش گرفتن تمیز هستید، اما ممکن است بقایای بدن روی حوله حمام وجود داشته باشد که باعث تحریک یا ضایعات پوستی شود.

پنبه ماده ای است که بیشترین میزان پوست را حفظ می کند. این فیبر طبیعی با خواص ضد حساسیت است و باعث تحریک و حساسیت نمی شود.

پنبه همچنین اجازه می دهد تا هوا بین نخ ها گردش کند و خطر شیوع قارچ را کاهش می دهد. مزیت دیگر حوله های نخی قابلیت جذب بالای آنهاست. از آنجایی که به سرعت خشک می شوند، از کشیدن بیش از حد آنها روی پوست جلوگیری می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.