کت های مخصوص کودکان و انواع آنها

کتت را بپوش کتت را بردار عزیزم. بیرون سرد است یخ می زند – کت شما کجاست؟

در طول سنین بلوک سقفی و مراحل فرزندپروری، یک چیز ثابت در خانواده ما وجود داشته است: تمایل من به اینکه پسرم کتش را در زمستان بپوشد و تمایل او به پوشیدن کتش در زمستان.

می دانم که تنها نیستم. من داستان هایی پالتو چرم زنانه از خستگی نبرد ژاکت را با والدین هر کودکی رد و بدل کرده ام.

مشاجره های صبحگاهی با یک بچه پیش دبستانی عزیز یا یک دانش آموز لجباز کلاس چهارم، قوام قدرت فراموشی یک نفر، بدخویی یک بچه بزرگتر وقتی متوجه می شوند که خدای من، بالاخره سرد است.

می‌خواستم روان‌شناسی پشت این جنگ‌های روزانه را بفهمم – موانع شناختی یا دیگر موانعی که ممکن است مانع از دیدن منطق برجسته موضع من در این مورد شود.

 

بنابراین من به سراغ تینا گروتزر رفتم که سه دیدگاه مرتبط را به بحث ارائه می دهد.

او متخصص پالتو چرم درک کودکان از علیت – به طور آزاد، علت و معلول – و در مورد اینکه چگونه این درک به تصمیم گیری آنها در دنیای پیچیده کمک می کند، است.

او یک دانشمند شناختی و یک معلم با پیشینه روانشناسی رشد است. و بین بچه‌هایش و ناتنی‌ها، او به تربیت چهار بچه کمک کرده است.

با نگاهی پالتو پوست ماری به آن مواد قدیمی، احساس می‌کردم شک خود را مبنی بر اینکه کل این موضوع امتناع کت در حال وقوع است، موجه است. آیا نبردهای ما با درس ترمودینامیک حل می شود؟

سال‌ها پیش، گروتزر مجموعه‌ای از درس‌ها را برای دانش‌آموزان کلاس دوم و سوم (بایگانی شده در اینجا) در مورد آنچه که می‌توان به بهترین شکل «علم کت» نامید – درس‌هایی در مورد هدف عایق‌سازی و مفاهیم گرما و دما ایجاد کرد.

دروس با یک تصور غلط رایج در بین دانش آموزان جوان روبرو شد: اینکه کت ها خود منبع انرژی گرمایی هستند.