کارتن موزی دست دوم را می توان در دکور منزل بکار برد

تعهد به بازیافت مقوا و کارتن موزی دست دوم اولین قدم بسیار مهم است. اما بازیافت به روش صحیح تضمین می‌کند که ضایعات مقوای خود را به طور موثر مدیریت می‌کنید و تأثیری بی‌رویه بر درآمد شما ندارد.

شکستن زباله های مقوایی به کاهش ضایعات مکرر و هزینه های بازیافت برای کسب و کار شما کمک می کند. همانطور که می توانید تصور کنید، مقوای حجیم فضای بیشتری را نسبت به قطعات کوچکتر و فشرده اشغال می کند.

فضای هدر رفته به این معنی است که کامیون های جمع آوری زباله قادر به جمع آوری مقدار زیادی بازیافت در هر سفر نیستند.

و جمع‌آوری مکرر سطل زباله به دلیل اینکه سطل‌ها خیلی سریع با مقوای حجیم و نامرتب پر می‌شوند، می‌تواند هزینه‌های جمع‌آوری زباله‌های بیشتری را برای کسب‌وکار شما در طول زمان متحمل شود.

در اینجا چند مرحله ساده برای تجزیه موثر زباله های مقوا قبل از قرار دادن آنها در سطل بازیافت آورده شده است جعبه را وارونه روی زمین قرار دهید و با دقت یک کاتر جعبه را در امتداد درز مرکزی پایینی از طریق نوار بسته بندی یا مهر و موم عبور دهید.

این کار را در امتداد سایر درزهای نواری تکرار کنید تا زمانی که بتوانید هر چهار بال را مستقیماً به سمت بالا بکشید به آرامی روی جعبه فشار دهید و آن را بچرخانید تا جعبه صاف شود.

شکستن مقوا به درستی یک راه ساده برای کمک به مدیریت بازیافت مقوا در کسب و کار شما است. چه در مورد مدیریت پسماندهای مسکونی یا تجاری صحبت کنیم، همین داستان است.

انواع مختلف زباله ها به طور جداگانه جمع آوری و پردازش می شوند. زباله هایی که قابل بازیافت نیستند معمولاً به محل دفن زباله می روند، در حالی که زباله های قابل بازیافت برای پردازش بیشتر به یک مرکز بازیافت می روند.