کارتریج سامسونگ 104 را برای ردیابی چاه های نفت استفاده می کنند

استفاده از کارتریج سامسونگ 104 چاپگر خارجی (جعلی) ممکن است باعث صرفه جویی در هزینه های زیادی شود، اما به گفته اداره تست کالا و محصولات آلمان، این در همه موارد اتفاق نمی افتد.

این سازمان توضیح می دهد که صرفه جویی در هزینه تا حد زیادی به سازگاری مناسب بین چاپگر و سازنده کارتریج های تونر مربوط می شود.

این مرجع کارتریج های مختلف جوهر را از چهار شرکت که به بیش از یک مدل از چاپگرهای فعلی اختصاص داده شده بودند آزمایش کرد و نتایج نشان داد که همه چاپگرها با کارتریج های جوهر خارجی به خوبی کار می کنند.

در سه سال گذشته مشکلاتی وجود داشت، زیرا شرکت های تولید کننده چاپگرها ورود کارتریج های تقلبی ارزان قیمت را در دستگاه های خود ممنوع کردند.

کارتریج‌های جوهر خارجی به عنوان صرفه‌جویی 80 درصدی در هزینه‌های چاپ شده تبلیغ می‌شوند، اما مقامات آلمانی در حال حاضر قادر به تأیید این موضوع نیستند.

کارتریج های جوهر تقلبی از نظر کیفیت رنگ و ثبات نمی توانند با کارتریج های اصلی رقابت کنند، بنابراین کاربر باید هنگام چاپ عکس ها از کاغذ چاپ با کیفیت عالی استفاده کند، زیرا رنگ را برای مدت طولانی تری حفظ می کند.

علاوه بر این، لزومی ندارد که کارتریج های جوهر خارجی ارزان تر باشند، در برخی موارد ممکن است هزینه چاپ هر صفحه مشابه کارتریج های اصلی یا حتی گران تر باشد، در اینجا کاربر باید به ظرفیت کارتریج ها دقت کند و هزینه آنها را بر اساس هزینه هر صفحه محاسبه کنید.