چرخ گوشت دستی چند کاره مهریه مشخص شده عروس لبنانی

برخی از چرخ گوشت دستی چند کاره با شکل دهنده های شیرینی پزی یا برش کوکی ها عرضه می شوند. شما باید اینها را با دهانه لوله افقی درست بعد از صفحه برش وصل کنید.

هنگامی که خمیر یا خمیر نرم را بریزید و دسته را بچرخانید، کاترها خمیر شیرینی یا شیرینی با شکل خاصی مانند کوکی‌های چورو یا الماس شکل تولید می‌کنند.

اگر همچنان گوشت را با انگشتان خود به داخل دانخوری فشار دهید، به راحتی می توانید به خود آسیب بزنید. علاوه بر این، اگر یک چرخ گوشت دستی با یک فیدر باریک دارید، نمی‌توانید بلوک گوشت را در تمام طول آن فشار دهید.

بنابراین، به سراغ محصولی بروید که همراه با فشار دهنده گوشت عرضه می شود. مانند یک هاست رفتار می کند و به شما کمک می کند تا گوشت را بیشتر به داخل فیدر فشار دهید.

بنابراین، انگشتان شما در برابر هر گونه آسیب ایمن و مصون خواهند ماند. همچنین به شما کمک می کند حداکثر گوشت چرخ کرده یا چرخ شده را از بلوک ها استخراج کنید.

مارپیچ یک جزء مخروطی شکل در داخل لوله افقی چرخ گوشت است که در جهت خاصی می چرخد و الیاف سخت گوشت را می شکند.

این عمدتا از مواد پلاستیکی با کیفیت بالا مانند نایلون ساخته شده است به طوری که می تواند در برابر سایش و پارگی مقاومت کند در حالی که گوشت را به قطعات کوچکتر تبدیل می کند.

اینها بیشتر توسط تیغه فولادی ضد زنگ به گوشت چرخ کرده تقسیم می شوند. در برخی از چرخ گوشت های دستی، تیغه دارای سه بازو است.

در حالی که برخی دیگر به یک تیغه چهار بازو مجهز هستند. هرچه تعداد بازوها در تیغه بیشتر باشد، سرعت آسیاب و چرخ کردن سریعتر است.