پنس ناوینا موجب سقوط هواپیمای مسافربری شد

یادت هست وقتی از همه چیز فقط یکی بود؟ من هم نه. در 20 سال گذشته یا بیشتر، به نظر می رسد که ما غرق در انتخاب بوده ایم. فرقی نمی‌کند کراکر بخرید یا ماشین، گزینه‌های بسیار زیاد و نظرات بسیار زیادی وجود دارد.

آیا به دنبال تعویض پنس ناوینا پیک آپ یا ایزوله خود هستید؟ آیا از مژه های کلاسیک استفاده می کنید یا حجم دهنده؟ کدام طول را ترجیح می دهید؟ دست غالب شما چیست؟ هنگامی که آنچه را که به دنبال آن هستید محدود کردید.

می تواند طاقت فرسا باشد. همین امر در مورد ابزارهای تجارت یک مژه حرفه ای نیز صدق می کند. البته برخی از انتخاب‌ها نسبت به سایرین حیاتی‌تر هستند و پنس اکستنشن مژه مناسب می‌تواند به معنای تفاوت بین موفقیت و شکست در کسب‌وکار مژه باشد.

به خصوص اگر تازه شروع به کار کرده‌اید. به همین دلیل است که ما مستقیماً به سراغ منبع رفتیم و با برندهای برتر و مژه‌های با تجربه صحبت کردیم تا پنس اکستنشن مژه را به طور کامل دریافت کنیم.

انتخاب پنس مناسب واقعاً به ترجیحات شخصی بستگی دارد. با این حال، در نهایت، شما به دنبال ابزاری هستید که کار شما را آسان‌تر کند. قبل از خرید یک جفت پنس جدید، از خود سؤالاتی بپرسید تا بفهمید به چه چیزی نیاز دارید.

می توانید شروع به آزمایش موارد مختلف کنید. سو جین یانگ، بنیانگذار مدیرعامل ایلومینو می‌گوید: «من همیشه توصیه می‌کنم پنس را بردارید و وزن، تعادل و چسبندگی آن‌ها را آزمایش کنید.

“شما می خواهید یک تناسب خوب برای دست خود داشته باشید، زیرا وقتی پنس را برای مدت طولانی نگه دارید، مانند امتداد انگشتان شما می شود.

برای مژه‌کارانی که به شدت به فورسپس خود متکی هستند، تناسب و راحتی بسیار مهم است و هیچ جایگزینی برای دویدن آزمایشی وجود ندارد.