میوه آۀو نوعی میوه هسته دار است که پوسته سختی دارد

میوه آلو نوعی میوه هسته دار است که از تیره Prunus است. هزاران سال است که در آسیا و اروپا کشت می شود. نام “آلو” از فرانسوی قدیم “pompon” یا انگلیسی میانه “pomme” گرفته شده است.

که به نوبه خود از لاتین “pomo” به معنای سیب گرفته شده است. آلو خشک سیاه به آن آلو نیز می گویند که نام علمی آن Prunus domestica است.

میوه آلو نوعی میوه هسته دار است که پوسته سختی دارد. رایج ترین انواع آلو Prunus domestica (آلو اروپایی)، P. mume (آلو ژاپنی)، P. salicina (آلو چینی) و P. chinensis (آلو آسیایی یا ژاپنی) هستند.
آلو میوه ای است که هزاران سال در فرهنگ های مختلف در سراسر جهان وجود داشته است.

آلو کم کالری است و بیشتر کربوهیدرات و فیبر با ویتامین های A، B6، C، D، E و K و همچنین مواد معدنی مانند آهن، منیزیم، کلسیم، پتاسیم و روی دارد.

میوه آلو نوعی میوه هسته دار است که به آلو خشک ترش عنوان میوه تازه یا خشک مصرف می شود یا در مربا، آب میوه و سایر محصولات استفاده می شود. این مقاله حقایق تغذیه ای در مورد آلو، فواید آن و راه های گنجاندن آن در رژیم غذایی را پوشش می دهد.

آلو چیست؟
میوه آلو میوه Prunus domestica، درختی از خانواده Rosaceae است. آلو قرمز خشک آلو یک اصطلاح عمومی برای بسیاری از گونه های میوه های کوچک تا متوسط ​​با هسته هسته ای است که توسط چندین جنس در زیر خانواده Prunoideae از خانواده گل سرخ تولید می شود.

میوه آلو نوعی میوه با هسته یا هسته است که افراد ممکن است بخورند و از آن بهره مند شوند. وقتی خشک می شوند به آن آلو می گویند. برخی از افراد از خوردن آلو و آلو لذت می برند زیرا فواید زیادی برای سلامتی دارند.
حقایق تغذیه ای آلو
آلو نوعی میوه است که در آسیا کشت می شود. میوه آلو آنها سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی هستند. این باعث می شود که آنها منبعی عالی از مواد مغذی برای افرادی باشند که نیاز به خوردن میوه های بیشتری دارند.

به طور متوسط، آلو 30 کالری در هر میوه دارد و منبع خوبی از بسیاری از مواد مغذی است. آنها چربی کمی دارند که به کاهش وزن کمک می کند و همچنین آهن، ویتامین C و بتا کاروتن را تامین می کند.

  • منابع:
    1. Plum Nutrition And Benefits
  • تبلیغات: 
    1. لوبیا خشک اغلب به عنوان حبوبات غلات شناخته می شود
    2. با چه کابل برقی می توان آتش را خاموش نمود؟
    3. داشتن زندگی شاد تنها آرزوی این روزها!
    4. پخش ترشی سیر حبه ای اعلا به قیمت کارخانه