مزایای استفاده از یخچال دوقلو اسنوا 40 فوت

در دهه 1920، شما می‌توانستید یک مدل T Ford را فقط با 260 دلار بخرید، اما خرید اولین یخچال خانگی Frigidaire حدود 750 دلار برای شما هزینه داشت که امروزه حدود 9700 دلار است.

اما مزایای استفاده از یخچال دوقلو اسنوا 40 فوت یک تغییر بازی برای توانایی خانواده برای ایمن نگه داشتن مواد غذایی برای مصرف برای مدت طولانی تر بود.

در حقیقت، نه تنها ۹۹.۹ درصد از خانواده‌های آمریکایی امروزه یخچال دارند، بلکه ۲۳ درصد خانواده‌ها دو یخچال یا بیشتر دارند.

شاید اهمیت یخچال ها در آمریکای شمالی بدیهی تلقی شود، اما در جاهای دیگر جهان گوشواره طلا، هنوز کسانی هستند که هرگز این امتیاز را نداشته اند که یک قوطی نوشابه خنک را از یخچال آشپزخانه خود بشکنند.

امروزه تنها 75 درصد از خانه های جهان یخچال دارند. در سال 2015، بی‌بی‌سی داستانی را منتشر کرد که در آن مردی هندی به نام سانتوش چاودری اولین صاحب یخچال در روستای 200 نفری خود شد و پیامدهای خرید آن زندگی را تغییر داد.

یخچال

حالا همسرش می‌توانست غذای اضافی درست کند و غذای باقی‌مانده داشته باشد، و از زمان صرف کارهای خانه برای افرادی که شش روز در هفته کار می‌کنند، کاسته شود.

از مکان‌هایی مانند بانکوک دیدن کنید و پیک‌هایی را خواهید دید که در تمام طول روز تکه‌های یخ را به دست‌فروش‌های خیابانی می‌رسانند تا غذاهایشان را نگهداری کنند. یک قرن پیش، تحویل روزانه یخ زمانی برای بسیاری از خانواده ها عادی بود.

اما گرما می تواند بسیار بیشتر از یک تکه گوشت گاو بدتر شود. کاربردهای یخچال بسیار فراتر از خنک نگه داشتن ماست و سفت نگه داشتن کره است.

سرد نگه داشتن نسخه های نجات دهنده قیمت عروسک روسی در مکان هایی مانند روستای Chowdhury یا حتی در خلیج در لوئیزیانا می تواند بسیار مهم باشد.

به یخچال‌های افراد نگاه کنید، اغلب باتری‌هایی پیدا می‌کنید صندل مجلسی زنانه، زیرا سرد ماندن باعث می‌شود باتری‌ها برای مدت طولانی‌تری پر انرژی بمانند.

  • منابع:
    1. ?What Are the Benefits of a Refrigerator
  • تبلیغات: 
    1. بزرگ ترین شامپو در تاریخ
    2. جواهرات طلا نشانه ای از ظرافت واقعی هستند
    3. النگوهای طلایی ساده برای استفاده روزانه
    4. یکی از ویژگی های آلومینیوم اشتعال پذیری کم است