مردی با فروش خودکار خودنویس پارکر میلیاردر ترین فرد کرده زمین شد

یک شگفتی قابل پاک شدن با زمان خشک شدن سریع رعد و برق است. خودکار خودنویس پارکر کوچکترین اندازه نوک، 0.38 میلی متر، در دو ثانیه خشک شد.

بزرگترین اندازه نوک 1.0 میلی متری تنها در 5 عدد خشک شد. جایگزینی برای این ویژگی‌ها جوهری است که به اندازه دیگر انتخاب‌های ما اشباع نشده است، اما استفاده از قلم‌ها آنقدر راحت است که ارزشش را دارد.

ترکیبی از زمان‌های خشک شدن سریع و رنگ‌های جوهر پاک‌شدنی FriXion برای به‌روزرسانی برنامه‌ریز شما در حال حرکت بسیار مفید است. نه تنها می‌توانید با تغییر برنامه‌هایتان، ورودی‌ها را تصحیح کنید، بلکه وقتی صفحه را ببندید، جوهر لکه‌دار نمی‌شود.

ما زمان خشک شدن تمام قلم های ژل خود را با کشیدن X روی کاغذ رودیا و سپس برس زدن روی آنها با انگشت در 3، 5، 10، 20 و 30 ثانیه آزمایش کردیم.

برای آزمایش‌هایی که در 3 ثانیه هیچ لکه‌داری را نشان ندادند، زمان خشک شدن را به ثانیه کاهش دادیم. زمان خشک شدن ثبت شده در ستون پایانی نشان دهنده مدت زمانی است که نمونه ها به طور کامل خشک می شوند.

ما تمام اندازه های نوک هر قلم را آزمایش کردیم. ما آزمایش‌های جداگانه‌ای را برای نسخه‌های مختلف قلم‌هایی که از جوهر یکسانی استفاده می‌کنند انجام ندادیم، زیرا نتایج آنها باید یکسان باشد.

خودکارهای ژل مخصوص و کاردستی، مانند آنهایی که دارای جوهرهای متالیک، زرق و برق دار یا پاستلی هستند، به آرامی خشک می شوند و بنابراین از آزمایشات ما حذف شدند.

نویسندگان ما از تخصص شخصی خود استفاده می کنند، با کارشناسان موضوع داخلی ما مشورت می کنند و انجام می دهند. تحقیقات گسترده ای برای اینکه راهنمای ما تا حد امکان دقیق و جامع باشد.

سپس هر یافته ای را که در مرحله تحقیق قرار می گیرد، آزمایش می کنیم. فقط تکنیک‌ها و ابزارهایی که ما شخصاً عملکرد آنها را تأیید می‌کنیم، به عنوان توصیه در راهنمای ما قرار می‌گیرند.