مانکن بچه گانه ای که آلودگی را از روی لباسش پاک می کند

بسیاری از اصول مشابه برای فروشگاه‌های خرده‌فروشی کودکان مانند سایر نمایشگاه‌های فروشگاه‌ها اعمال می‌شود، اما ایده خوبی است که این موارد و تفاوت‌های موجود در محیط خرده‌فروشی کودکان را مرور کنید.

پوشاک بچه گانه رایج ترین محصول در فروشگاه های بچه گانه است.

در نتیجه، مانکن بچه گانه یک صفحه نمایش مرکزی هستند که حس فوق العاده ای از سبک و محیط را در یک فروشگاه ایجاد می کنند.

لباس‌های روی مانکن‌ها باید به‌طور مناسب و متناسب با مقدار مناسب چاشنی نمایش داده شوند. از کیسه های دستمال کاغذی یا پلاستیکی می توان برای پر کردن نیم تنه، پاها، بازوها، شانه ها یا هر ویژگی دیگر بدن مانکن که لباس کودک را نشان می دهد استفاده کرد.

این نوع چاشنی در کنار موقعیت یابی خلاقانه واقعاً به مانکن های کودک جان می بخشد.

مانکن

شاید مانکن ژست اکشن گرفته باشد یا بازوی خود را به دور مانکن رفیق دیگری گرفته باشد.

لایه بندی کالا برای مانکن های بچه، یقه یقه اسکی زیر پلیور یا پیراهن های رنگی زیر یقه باز و جلیقه بسیار محبوب است. مشتریان دوست دارند مفهوم کامل یک ظاهر لایه‌ای را ببینند، و لایه‌ها بیشتر از همیشه برای بچه‌ها محبوب هستند.

همچنین، مفهوم لباس پوشیدن مانکن این است که تا حد امکان محصولات مختلف را به نمایش بگذارد در حالی که به تم های دپارتمان یا تعیین شده پایبند است.

سرهای مانکن کودک نیز با برخی از انواع دکوراسیون بسیار قابل ارائه هستند. بنا به دلایلی، سر برهنه روی مانکن های کودک عجیب به نظر می رسد، بنابراین مقداری مو، پاپیون یا کلاه اضافه کنید.

اگر از مو استفاده نمی کنید، یک پاپیون در جلوی کلاه به تشخیص جنسیت کمک می کند. هنگامی که مانکن ها لباس پوشیدند و ژست گرفتند، یک قدم به عقب برگردید و مطمئن شوید که آنها کمی از مرکز زاویه دارند. در بیشتر موارد، مانکن ها باید کمی به یک طرف از دید مشتری نزدیک شونده چرخانده شوند.