فروش لنت ترمز سمند ایساکو در کشور عربستان ممنوع شد

برای لنت ترمز سمند ایساکو درام، سیلندرهای چرخ به سمت بیرون می لغزند و کفش های ترمز را با استفاده از یک عمل گیر کردن و گیر کردن به درام فشار می دهند.

شبیه به نحوه عملکرد ترمز ترن هوایی انرژی لنت ها در برابر روتورها و لنت های ترمز که به درام فشار می آورند اصطکاک و گرما ایجاد می کند.

این اصطکاک حرارتی، همراه با اصطکاک ایجاد شده بین لاستیک و سطح جاده، چرخش روتور و محور (و چرخ) را کند می کند و در نهایت خودرو را متوقف می کند.

در سیستم ترمز احیا کننده، خارج شدن از پدال گاز یا فشار دادن روی پدال ترمز باعث می شود که موتور محرک الکتریکی خودروی هیبریدی به سمت عقب حرکت کند.

موتور محرک که به سمت عقب می‌چرخد باعث ایجاد نیروی کششی روی چرخ‌ها و کاهش سرعت خودرو می‌شود و در عین حال برق تولید می‌کند که باتری‌های ولتاژ بالای هیبریدی را شارژ می‌کند.

در حالی که ترمز احیا کننده عملاً تمام قدرت توقف اولیه را فراهم می کند، سیستم هیدرولیک در هنگام توقف های وحشتناک یا توقف سخت در سرعت های بالا درگیر می شود.

نشانگر مالش به روتورد فرسوده، زنگ زده، از دست رفته یا شکسته سخت افزار ترمز، تجمع گرد و غبار اضافی ترمز، تجمع زنگ روی روتورها یا درام ها، یا سنگ، زنگ یا هر جسم خارجی دیگری که بین روتور و لنت گیر کرده است.

در سطح روتور متفاوت است) یا درام ها “خارج از گرد” هستند، روتورها یا درام ها به شدت زنگ زده، لنت های ترمز آلوده، روتورها یا درام های ترک خورده، آسیب دیده یا لعاب دار هستند.

کالیپرهای ترمز یا سیلندرهای چرخ نشتی یا نشتی، لنت ترمز آلوده، مکانیزم تنظیم ترمز خود معیوب، تجمع گرد و غبار اضافی ترمز یا تراز جلویی که تنظیم نشده است.