شیشه رفلکس به روز می توان با تقعییر دما سایز عوض کند

ربطی به پوشش شکری ندارد. این به سادگی دو لایه شیشه رفلکس به روز را به هم فشار می دهد و از هوای حبس شده در بین آنها برای کاهش گرما و تنظیم مصرف انرژی بهره می برد.

احتمالاً شنیده اید که بسیاری از مردم در مورد مزایای پنجره های دوجداره اظهار نظر می کنند. اگر با این اصطلاح آشنا نیستید.

این واقعیت که بیش از 25 درصد از صورتحساب انرژی خانه شما هدر می رود، زیرا هوا از طریق پنجره ها و درهای ناکارآمد خارج می شود، باید به شما نشان دهد که چقدر این پوشش ها اهمیت دارند.

در حالی که بسیاری با مزایای شیشه دوجداره به خوبی آشنا هستند، تنها تعداد کمی از مکانیسم آن آگاه هستند. چگونه در واقع از دست دادن گرما را کاهش می دهد. این تمرکز ما در این مقاله خواهد بود.

مکانیک این مفهوم در نحوه عملکرد هدایت خلاصه می شود. برای اینکه گرما از طریق پنجره شما از بین برود، به یک سطح برای انتقال یا هدایت آن نیاز دارد. پنجره های دو جداره از دو صفحه شیشه ای ساخته شده اند که بین آنها گاز آرگون قرار دارد.

آرگون یک رسانای ضعیف گرما است. بنابراین گرما واقعاً به صفحه مخالف شیشه نمی رسد، به این معنی که به طور کامل به طرف دیگر پنجره منتقل نمی شود. همین اتفاق در مورد نویز نیز رخ می دهد.

با نصب پنجره های دو جداره در سراسر خانه، می توانید گرمای از دست رفته را بین 54 تا 64 درصد کاهش دهید. این همچنین در بلندمدت به کاهش قبوض گرمایشی منجر می شود.

اکنون که تمام مکانیک‌هایی را که در کاهش اتلاف گرما نقش دارند، مورد بحث قرار دادیم، باید در مورد نحوه عملکرد این مکانیک‌ها صحبت کنیم.

در صورتی که می خواهید تراکم را کاهش دهید. جالب اینجاست که این کلید خنک نگه داشتن خانه در تابستان و گرم نگه داشتن خانه شما در زمستان است.