سس رنچ مهرام موجب فروریختن ساختمان مترو پل شد

بهترین سس رنچ مهرام سالاد دامداری خانگی از هر چیزی که در فروشگاه خریداری می شود طعم بهتری دارد و درست کردن آن فقط چند دقیقه طول می کشد. سس رنچ روی سالاد و به عنوان یک سس برای سبزیجات تازه خوشمزه است.

ما عاشق غوطه ور کردن پیتزا در مزرعه هستیم و این لقمه های مرغ تند با مزرعه نیز فوق العاده هستند. در این وبلاگ دستور العمل های زیادی وجود ندارد که من آنها را “بهترین” می دانم.

فکر می‌کنم ذائقه‌ی هر کسی متفاوت است و چه کسی می‌داند که نظر شخص دیگری در مورد “بهترین دستور پخت تا کنون” با نظر من مطابقت دارد یا خیر؟ این دستور العمل ها هر چند؟ آنها واقعاً بهترین از بهترین ها هستند.

و این سس سالاد مزرعه؟ این بهترین سس سالاد مزرعه ای است که من تا به حال چشیده ام.با نزدیک به 1500 دستور غذا در اینجا، کمتر از 20 مورد وجود دارد که واقعاً این برچسب را به دست آورده اند.

بدون شکست، افرادی که آن را امتحان می کنند، همه موافق هستند. فقط در نظرات ورق بزنید تا ببینید که چگونه همه از آن لذت می برند. مقدار زیادی سیر، شوید، و سایر ادویه ها این سس را به یک سس مزرعه به یاد ماندنی تبدیل می کند.

فقط آنقدر نازک است که صاف بریزید، بدون اینکه خیلی مایع یا آب شود: کرمی بودن سس به خوبی با لحن لیموی تازه متعادل می شود.

بچه‌های من حداقل یک بار، اگر نه دو بار، در روز به سراغ این سس سالاد رنچ یا دیپ خانگی ما می‌روند تا با سبزیجات تازه بخورند.

بیشتر شب‌ها، جعبه‌های محصولاتمان و یک کاسه از لباس‌های این مزرعه را هر روز در حالی که آماده آماده کردن شام می‌شوم، می‌گذارم. بچه ها با خوشحالی به مدت نیم ساعت یا بیشتر در حالی که ما گپ می زنیم و شام درست می کنیم، سبزیجات می خورند.