زنی در کلاه آتش نشانی پاب فایر سالاد درست کرد

کلاه ایمنی جدید ساخته شده از مواد کامپوزیتی با کارایی بالا با شکل پیچیده و خواص عایق بالا حداکثر محافظت را ارائه می دهد. کلاه ایمنی F1 با پلی آمید، پلی اورتان، پلی کربنات و آرامید، حاوی کمتر از پنج پلاستیک مهندسی مختلف است.

پوسته بیرونی کلاه آتش نشانی پاب فایر F1 در یک قسمت قالب بندی شده است، اما لوازم جانبی گیره به راحتی به قسمت اصلی متصل می شوند. فقط با استفاده از مواد پلاستیکی می توان آن را تا این حد قابل استفاده ساخت.

گیره سپر حرارتی از صورت در برابر زباله های پرنده و آتش فلاش محافظت می کند. پلی سولفون، یک پلیمر ترموپلاستیک بسیار صلب و شفاف، ماده ایده آلی برای گیره ها است.

و دستگاه تنفس به خوبی روی کلاه ایمنی با یک سیستم قفل سریع قرار می گیرد که به آتش نشانان اجازه می دهد حتی سریعتر واکنش نشان دهند.

یک دستگاه ارتباطی گیره دار و مشعل و همچنین پرده محافظ گردن را نیز می پذیرد … چه کسی می تواند بیشتر بخواهد؟! بدیهی است که مواد مورد استفاده غیر رسانا بوده و تحت هر گونه آزمایش مقاومت در برابر ضربه و له شدن قرار گرفته اند.

در نهایت، جنبه فلزی و انعکاس نور توسط درخواست های خود آتش نشان ها برای شیک و متمایز نگه داشتن کلاه ایمنی خود را نشان می دهد.

کلاه ایمنی F2 – برادر کوچک F1 که به طور هدفمند برای آتش نشانان در مناطق وحشی  طراحی شده است به همان اندازه کارایی بالایی دارد: برای پوشیدن در فضای باز طراحی شده است، سبک تر، راحت تر و حمل آن برای اولین بار بیشتر آسان تر است.

یک کلاه ایمنی فوق‌العاده با فناوری پیشرفته خوب است، اما به اندازه کافی خوب نیست که بتواند از آتش‌نشانانی که میزان تلفات و جراحات ناشی از آتش‌سوزی هنوز خیلی بالاست محافظت کند.

در اینجا مجدداً بخش‌های طراحی سازندگان استخدام شدند و پلاستیک پاسخ را ارائه کرد. Kermel®، Nomex®… این الیاف آرامید اکنون برای تولید تجهیزات پناهگاه آتش نشانان استفاده می شود.