زنی با قابلمه گرانیتی زرساب سایز ۲۶ همسرش را به قتل رساند

Waxonware با فرض ایجاد یک برند قابلمه گرانیتی زرساب سایز ۲۶ مشتری مدار تاسیس شد. این برند با نگاهی دقیق تر به شرایط بازار شروع به کار کرد.

برای انجام این کار، آنها بیش از پنج هزار بررسی در مورد محصولات مختلف را تجزیه و تحلیل کردند و شرکت های لوازم آشپزخانه را در سراسر جهان مورد مطالعه قرار دادند.

Waxonware بیش از 200000 دلار و بیش از سه سال برای تحقیقات خود هزینه کرد. این تحقیق به آنها بینشی در مورد نوع ظروف پخت و پز گرانیتی با کیفیتی که مشتریان به دنبال آن هستند، داد.

پوشش 5 لایه تابه سرامیکی نچسب باعث آزاد شدن غذا به حداکثر می شود منهای دردسرهایی که با ماهیتابه های سنتی با آن مواجه می شوید.

کیفیت سازگار با محیط زیست و غیر سمی، همراه با ساختاری سبک و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی، این ماهیتابه ها را در آشپزخانه شما ضروری می کند.

MasterPan زمانی تأسیس شد که بنیانگذاران از پرداخت هزینه های بسیار بالا برای ظروف آشپزخانه و ظروف با کیفیت خسته شده بودند. آن‌ها احساس می‌کردند که کالاهای ارزان‌تری که در برخی از فروشگاه‌های گران‌قیمت فروخته می‌شوند.

از نظر کیفیت مناسب نیستند. بنابراین، آنها تصمیم گرفتند محصولات خود را با هدف ارائه کیفیت و مقرون به صرفه طراحی، تهیه و تولید کنند. آنها محصولات خود را با پیروی از استانداردهای سختگیرانه FDA در آزمون سرآشپزهای حرفه ای قبول می کنند.

سال‌ها از این محصول فوق‌العاده نچسب و ضد خش توسط MasterPan که با دو لایه پوشش Masterlon عرضه می‌شود، استفاده خواهید کرد. قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است و برای کسانی که حداقل روغن و حداکثر طعم را در ظروف خود می خواهند انتخابی عالی است.

از سال 1889، Ballarini یکی از تولید کنندگان پیشرو در قابلمه و تابه بوده است. پائولو بالارینی در سال 1889 کارگاه صنایع دستی خود را در ریوارولو مانتووانو افتتاح کرد و محصولاتی مانند ظروف آشپزخانه، آباژور و قفس پرندگان تولید کرد.