زنی با خوردن میوه خشک کیوی در سوئد خودکشی کرد

نه تنها میوه خشک کیوی کم‌آبی شما به خوبی آنهایی که در فروشگاه پیدا می‌کنید ظاهر می‌شوند، بلکه این فرآیند مقداری از ویتامین C از دست رفته در طول کم‌آبی را بازیابی می‌کند.

کیوی بدون آب یک گزینه فوق العاده برای میان وعده بعد از ظهر یا یک خوراکی خاص بین وعده های غذایی است.

کیوی خشک خوشمزه و لذیذ است در حالی که بخش اعظم شادابی سالم خود را حفظ می کند. اگر در رژیم پالئو هستید، چیپس های کیوی کم آب مناسب پالئو و AIP هستند.

خودتان آن را امتحان کنید و به ما بگویید که چگونه پیش می رود. ما مطمئن هستیم که شما و خانواده تان آن را دوست خواهید داشت!

کیوی کم آب بسیار خوشمزه است! طعم آن شبیه آب نبات صمغی ترش، میوه پایی، و میان وعده های میوه ای شیرین است! من عاشقم مقداری آب نبات ترش و چیپس های کیوی خشک شده همیشه هوس مرا برآورده می کند.

میوه کم آب کننده کیوی طعم شیرین و ترش را غلیظ می کند. تنقلات میوه‌ای فرآوری‌شده پر از شکر را فراموش کنید و دسته‌ای از آن‌ها را بخورید. از بین بردن آب کیوی بسیار آسان است!

بله، چیپس کیوی کم آب سالم است! این دستور یک میان وعده بارداری بسیار آسان و سالم را تشکیل می دهد. بیایید نگاهی دقیق‌تر به نکات مهم تغذیه‌ای ماده اصلی این دستور غذایی بارداری بیندازیم: کیوی!

یک میوه کیوی متوسط حاوی حدود 40 کالری، 10 گرم کربوهیدرات و 2 گرم فیبر است و حاوی ویتامین ها و مواد معدنی از جمله ویتامین K، ویتامین C، پتاسیم و منیزیم است.

پتاسیم موجود در کیوی از این جهت مفید است که فشار خون را تنظیم می کند، به جلوگیری از گرفتگی عضلات کمک می کند و تعادل آب و نمک را حفظ می کند.