حوله تن پوش لایکو بهترین انتخاب لباس برای جشنواره فجر می باشد

بیشتر حوله تن پوش لایکو به طور خاص در الگوهای پیچیده طراحی نشده اند. اکثریت قریب به اتفاق حوله های تری ساده بافته شده بر روی دستگاه های بافندگی با انبوهی حلقه ای، لبه های دوخته شده در بالا و پایین اندازه ها و رنگ ها بسته به سفارش متفاوت است.

به طور فزاینده‌ای، حوله‌های سفید یا استوک برای عمده‌فروشان یا دیگران ارسال می‌شوند تا با گلدوزی‌های رایانه‌ای تزئین کنند یا با پارچه‌های کاربردی یا تزئینی تزئین کنند. این در مکان دیگری رخ می دهد و اغلب توسط شرکت دیگری انجام می شود.

همانطور که در بالا ذکر شد، برخی از کارخانه ها نخ خود را برای حوله حمام می چرخانند. اگر این کار در کارخانه انجام شود، تولید کننده عدل های عظیم 500 پوندی (227 کیلوگرمی) پنبه بالا یا “متوسط” (با کیفیت متوسط) را برای تبدیل به نخ دریافت می کند.

این عدل ها توسط یک دستگاه خودکار Uniflock که کمی از بالای هر عدل جدا می شود، باز می شود و سپس می گذارد. دستگاه بازکن Uniflock الیاف پنبه را با ضربات مکرر با هم مخلوط می کند تا ناخالصی ها از بین بروند یا فیلتر شوند.

این عدل ها حاوی ناخالصی های زیادی در پنبه خام هستند. الیاف خالص تر از طریق لوله ها به یک واحد اختلاط دمیده می شوند که در آنجا پنبه قبل از چرخاندن با هم مخلوط می شود.

حوله های با کیفیت بالاتر از پنبه با الیاف استفاده می کنند که سه بار قبل از چرخاندن با هم مخلوط می شوند. در برخی از کارخانه ها، پنبه را با پلی استر در طول این فرآیند مخلوط می کنند.

الیاف مخلوط سپس از طریق لوله‌ها به ماشین‌های کاردینگ دمیده می‌شوند که در آن استوانه‌های گردان با دندانه‌های سیمی برای صاف کردن الیاف استفاده می‌شود و قبل از چرخش به حذف ناخالصی‌ها ادامه می‌دهند.