تیشرت اصل نایک موجب نابینایی جوان 20 ساله شد

صرف نظر از دلیل شما برای طراحی یک تیشرت اصل نایک همیشه کمی برندسازی را شامل می شود. اگر از تیشرت ها برای اهداف تبلیغاتی استفاده می کنید، برندسازی هدف اصلی شماست.

حتی اگر کاملاً مد باشد، همچنان باید تم های برند ثابتی را در تمام محصولات خود ببافید. برای استفاده شخصی مثلاً برای بزرگداشت یک رویداد می خواهید مطمئن شوید که طرح تیشرت شما به وضوح ارتباط برقرار می کند.

اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، فهرستی از تم‌ها، سبک‌ها و ویژگی‌های شخصیتی کلیدی که می‌خواهید برند و پیراهن‌تان نشان دهند، بنویسید.

آیا برند شما بازیگوش است یا جدی؟ تندخو یا محافظه کار؟ لوکس یا مقرون به صرفه؟ یک طرح تی‌شرت متمرکز می‌تواند به همه این سؤالات در یک نگاه پاسخ دهد. نگاهی سریع به مثال بالا بیندازید.

درباره شرکت Brewmasters به شما چه می گوید؟ برای شروع، آنها خود را خیلی جدی نمی گیرند و سازهای چوبی سبک دم آوری سنتی تری را پیشنهاد می کنند که به طعم کلاسیک اشاره دارد. این اطلاعات زیادی از یک کارتون است.

برای به دست آوردن مؤثرترین طراحی، از ترجیحات شخصی خود فاصله بگیرید و بیشتر به داده های واقعی و قابل اندازه گیری تکیه کنید. مشتریان هدف شما چه کسانی هستند؟ آنها می خواهند با چه ویژگی های نام تجاری تجارت کنند؟

در اینجا چهار هدف وجود دارد که به شما کمک می کند تا فرآیند طراحی تیشرت خود را با کمک به شما در درک اینکه چرا به یک پیراهن نیاز دارید و چه کاری انجام دهید، هدایت کنید. یک مخاطب معمولی تر و کمتر محدود کننده.

صرف نظر از کاربرد آنها، اکثر تیشرت ها به نوعی تبلیغاتی هستند. حتی اگر تی‌شرت‌ها را به‌عنوان کالا طراحی می‌کنید، لوگوی برند خود را درج کنید تا ناظران بدانند که چه کسی پیراهن را ساخته است. باید حضوری قوی و حتی غالب روی پیراهن داشته باشد.